ce klik,..

Wednesday 28 March 2012

rabu yang pertama

ha tudia tudia tudia,...sebulan sekali baru hupdate blog,...ketinggalan sungguh,...last aku update 18 februari,..hari ni dah 28 mac,....hampir dua bulan dah,...dasyattt,..haha,...tu laa, dah tau busy, nak jugak jadi blogger,...haha

dah aku tak nak bebel banyak banyak,...memandang kan arini ari rabu, blogger blogger lain suh aku diam ja,..jangan cakap banyak,..sebab harini wordless wednesday,...kalau cakap jugak kena sebat,...gggrrr,...

terimalah,..rabu tanpa suara aku yang pertama,...jeng jeng jeng,...


6 comments:

Aben Idris said...

wooot...wooot....hehehehe

#memang tak leyh blah! patrik anak mentibu??? hahaha *xreti eja..kih2*

Kina said...

sengal la patrick ni,...hahaha

Unknown said...

hye follow sini..

patrick anak maitibu..
yeke eje name dye mcm tu? hehe..

Cendol said...

comelnye patrick!

Cik Kay Jue said...

hahaha anak alien rupanya patrick star ni.. hehe

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) said...

terima kasih tinggalkan link blog anda di blog saya.

sila update selalu.. hehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...